Главная | Регистрация | Вход | RSSСуббота, 27.04.2024, 15:40

КУ "ЛСШ I-III ст. №29 им. Г.Т. Берегового"

Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа

Педагогический коллектив



Діяльність педагогічного клективу
 


  Уся діяльність педагогічного колективу комунального закладу «Луганська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів №29 імені льотчика-космонавта Г.Т.Берегового» спрямовується на забезпечення прав учнів загальною середньою освітою, організацію їх навчально-пізнавальної діяльності, становлення й розвиток виховної системи в школі, науково-методичної роботи з педкадрами, співпрацю освітнього закладу із сім'єю, позашкільними та громадськими організаціями з метою розвитку особистості школярів.

    В основу діяльності школи покладено діючі законодавчі та освітні нормативні документи України, Національна доктрина розвитку освіти України.

    У своїй діяльності колектив школи спирається на основні положення Конституції України, Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про мови в Україні», «Про охорону дитинства», «Про попередження насильства в сім'ї», «Про соціальну роботу з дітьми та молоддю», «Національну доктрину розвитку освіти», Концепцію громадянського виховання та освіти, Державні програми «Вчитель», «Діти України», «Освіта. Україна XXI ст.», Положення про загальноосвітній навчальний заклад. У відповідності з цими документами школа вирішує завдання:

    • задовольнити потреби громадян у наданні загальної середньої освіти у форматі спеціалізованого навчального закладу ;

    • забезпечити кожній дитині право на отримання якісної освіти;

    • здійснювати науково-теоретичну і психологічну підготовку педагогічних кадрів до роботи в умовах розвитку суспільства;

    • створити умови для розвитку здібностей учнів, активної творчості дітей, зміцнення фізичного та духовного здоров'я;

    • сприяти розвитку особистості школяра в співпраці педагогічного персоналу та батьків;
    • оновлювати зміст освіти, здійснювати розробку та апробацію нових форм, методів, технологій навчання та виховання;

    • здійснювати різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її прагнень і здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення інтересів і потреб дитини;
    • виховання школяра як громадянина України: національно свідомої,
вільної, демократичної, життєво і соціально компетентної особистості,
здатної здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення у різноманітних життєвих ситуаціях;

    • формування у школярів бажання і вміння вчитися, виховання потреб і здатності до навчання впродовж усього життя, вироблення умінь
практичного і творчого застосування здобутих знань;

    • становлення в учнів цілісного наукового світогляду, загальнонаукової, загальнокультурної, технологічної, комунікативної та соціальної компетентностей на основі засвоєння системи знань про природу, людину, суспільство, культуру, оволодіння засобами пізнавальної і практичної діяльності;

    • виховання в учнів любові до праці, забезпечення умов для їх життєвого і професійного самовизначення, формування готовності до свідомого вибору й оволодіння майбутньою професією;

    • виховання школяра як людини моральної, відповідальної, культурної, з розвиненим естетичним і етичним ставленням до навколишнього світу і самого себе;

    • формування людини демократичного світогляду та культури, яка дотримується свободи особистості, з повагою ставиться до традицій народів і культур світу, національного, релігійного вибору особистості.

 

 

Організація навчально-виховного процесу
 
Кадрова політика
 

   
Особистість учителя була й залишається ключовою фігурою педагогічного процесу. Підтвердженням цього є Державна програма «Вчитель», у якій зазначено, що саме через діяльність педагога реалізується державна політика, спрямована на зміцнення інтелектуального й духовного потенціалу нації, розвиток сучасної науки й техніки, збереження та примноження культурної національної спадщини.

    Ефективне функціонування школи передбачає здійснення кадрової політики шляхом створення сприятливих умов для формування дієздатного колективу, розкриття творчого потенціалу кожного вчителя, підвищення його кваліфікаційного рівня та його професійного самовдосконалення.
Кадрова політика школи спрямована на:

    • реалізацію основних напрямків модернізації системи освіти;

    • розвиток та вдосконалення творчого потенціалу педагогічних працівників;
    • удосконалення нормативно-правової бази професійної діяльності освітян;

    • оволодіння педагогічними працівниками сучасними інформаційними технологіями;

    • періодичне оновлення та взаємоузгодження змісту підготовки,
перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів;

• поліпшення системи стимулювання професійного зростання педагогічних працівників.
Документація з кадрових питань ведеться згідно з нормативними вимогами та функціональними обов'язками.

 

 

 

 

 

 

 

Укомплектованість педагогічними кадрами, умотивованість їх розстановки
 


    Кадрове забезпечення КЗ «Луганська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів №29 імені льотчика-космонавта Г.Т.Берегового» здійснюється в повній відповідності з навчальними планами, спеціалізацією та шестиденним режимом роботи.
    У школі станом на 01.10.2011р. нараховувався 41 педпрацівник , 1 працівник перебував у відпустці по догляду за дитиною, що становить 2,4% від загальної кількості працівників.

   При розстановці кадрів адміністрація школи враховує кваліфікацію вчителя, результативність роботи його в попередні роки, рекомендації профспілкового комітету з метою соціального захисту учасників навчально-виховного процесу, вік педагогів та досвід їх роботи.

 

 

 

 

 

 

 

 

Методичні роботи вчителів школи

 

 

 

 



Керівник МО: Марченко Юлія Василівна



Керівник МО: Бравіна Вікторія Євгенівна



Керівник МО: Зенцова Лариса Юріївна



Керівник МО: Сухомлинова Олена Олександрівна


Керівник МО: Тіняков Олег Володимирович


Керівник МО: Апостолова Неля Степанівна



Керівник МО: Зобкова Тетяна Валеріївна

 

 


      
     Щорічно вчителі школи беруть участь у міському конкурсі «Учитель року». Так у 2009 році вчитель Апостолова Н.С. посіла III місце в міському етапі у номінації «Учитель музики», 2010 році вчитель Білецька В.В. була учасницею конкурсу в номінації «Учитель початкових класів», у 2011 році вчитель Колесникова М.М. стала призером міського етапу (III місце) у номінації «Учитель української мови та літератури», учитель біології Тіняков О.В. посів II місце в міському етапі конкурсу й IIІ місце в обласному етапі в номінації «Учитель біології».

 

 

 

    

Усі педагогічні працівники залучені до науково-методичної роботи. Кожен учитель має папку - портфоліо, де представлені його анкетні дані, діагностичні матеріали, моніторинг діяльності в міжатестаційний період, матеріали з педагогічного досвіду.
Усі завдання, які позначаються в методичному плані, виконуються на належному рівні. Проведення семінарів, конференцій, творчих звітів учителів – все це сприяє професійному росту членів педагогічного колективу.
Але існує ряд негативних тенденцій :
- не всі форми методичної роботи використовуються на практиці;
- низький рівень умінь та навичок самоаналізу діяльності існує у деяких учителів.

 

 

Адреса и телефоны
Юридична адреса: 91004, м. Луганськ, квартал Гостра Могила , буд. 158/4. Телефони: (0642)42-75-76 - директор, заступники директора, приймальня; (0642)42-87-32 – бухгалтерія. Електронна адреса: shko29@yandex.ru
Поиск
Календарь
«  Апрель 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архив записей

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтов - uCoz