Главная | Регистрация | Вход | RSSСуббота, 27.04.2024, 11:16

КУ "ЛСШ I-III ст. №29 им. Г.Т. Берегового"

Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа

Страничка психолога

Поради психолога 


ПАМ’ЯТКА КЛАСНОМУ КЕРІВНИКУ 5-го КЛАСУ 
Працюйте над формуванням колективу через різноманітні доручення, змінюючи групи.
Розвивайте почуття колективізму через спільну турботу про престиж класу (зовнішній вигляд, успіхи в навчанні, максимальна участь у святах, естафетах, конкурсах).
Пріоритет віддавайте індивідуальній роботі (спостереження, бесіди, анкетування, доручення).
Уникайте «гострих» кутів, проявляйте стриманість, терплячість.
Пам’ятайте: діти потребують ласки, ніжності, співучасті, турботи.
Вчасно й мудро підтримуйте дитячу активність.
Не забувайте: формування класного, батьківського колективу не менш важливе, ніж дитячого. Ретельно готуйтесь до батьківських зборів, проводьте сімейні вечори, активно залучайте батьків і вчителів-предметників до життя класу.

ПАМ’ЯТКА ВЧИТЕЛЯМ, ЯКІ ВИКЛАДАЮТЬ У 5-му КЛАСІ 
Відвідайте уроки в 4-му класі. Придивіться до своїх майбутніх учнів. Познайомтеся з методикою викладання в початкових класах.
Опрацюйте спеціальну психолого-педагогічну літературу.
Пам’ятайте: легше з першого уроку викликати до себе довіру, любов дитини, ніж потім подолати недовіру.
Не змінюйте різко методи роботи, використовуйте ігровий матеріал, інструктажі, пам’ятки, алгоритми, картки-опори, зразки виконання.
Протягом уроку та додому давайте конкретні доступні завдання й домагайтесь їх чіткого виконання.
Щоденно перевіряйте письмові роботи учнів, домагайтеся систематичної роботи над помилками.
Ретельно обміркуйте заходи та прийоми розвитку мислення, усного та писемного мовлення учнів. Розробіть відповідний роздавальний матеріал.
Забезпечуйте систематичне повторення.
Уникайте перевантаження дітей.
Відвідуйте уроки колег, які викладають у 5-х класах

ПАМ’ЯТКА БАТЬКАМ П’ЯТИКЛАСНИКІВ


У ваших дітей проблеми- переломний період, тому будьте особливо спостережливі, уважні та терплячі.
У 5-у класі розширився обсяг матеріалу з основних предметів, зросла кількість предметів, тому збільшується час підготовки до уроків.
Забезпечте своїм дітям удале поєднання відпочинку, фізичної праці та роботи над уроками.
Програми включають більше теоретичного матеріалу, тому слід привчити дітей міцно завчати окремі правила з математики, української мови, природознавства.
Уважно стежте за рівнем виразного читання ваших дітей. Нехай удома вони виразно читають усі тексти, що задані з різних предметів.
Заведіть дітей у бібліотеку, читальний зал не силою, але привчайте до повсякденного читання художньої літератури, просіть їх переказати прочитане.
Стежте за порадами вчителів, записаними у щоденниках і робочих зошитах.
Дбайте про те, щоб дитина була охайною в усьому, включаючи бережне ставлення до підручників.
Ніколи не поспішайте з висновками ані про дитину, ані про вчителя – прийдіть до школи, поспілкуйтеся з учителем.
Намагайтесь придбати для сімейної бібліотеки різноманітні словники та додаткову літературу.
Пам’ятайте, клас, де навчається ваша дитина, – ціле трьох колективів: дітей, батьків, учителів. Чим дружніші, цілеспрямованіші будуть ці колективи, тим у кращій атмосфері буде формуватись ваша дитина. Це залежить від кожного й від вас теж.
Не забувайте: дитину не можна карати за невміння, а терпляче вчити, підказувати, радити, допомагати, підтримувати.
Керуйтесь у спілкуванні з дитиною правилом: найдієвіший засіб виховання – особистий приклад.
Дбайте про всебічний розвиток своєї дитини.
Умійте ставити себе на місце дитини.
Пам’ятайте: праця, зокрема навчальна, не завдає шкоди вихованню дитини, а бездіяльність – її перший ворог.

Що треба знати батькам першокласників


Заповіді розумного виховання для батьків
Поміркуйте над цими заповідями. Можливо, вам вдасться доповнити їх, удосконалити, адаптувати до нинішньої ситуації. Отже…
Заповідь перша. Ніколи не робіть ніяких виховних дій у поганому настрої.
Заповідь друга. Ясно визначите, чого ви хочете від дитини і поясніть це їй, а також дізнайтесь, що вона думає із цього приводу. Переконайте його, що ваші виховні цілі – це і її цілі.
Заповідь третя. Надайте дитині самостійність, виховуйте, але не контролюйте кожен її крок.
Заповідь четверта. Не підказуйте готового рішення, а показуйте можливі шляхи до нього; розбирайте з дитиною її правильні і неправильні кроки до мети.
Заповідь п’ята. Не пропустіть моменту, коли досягнутий перший успіх, хваліть дитину за кожен її вдалий крок. Причому хвалите не взагалі, а конкретно! Не «Ти – молодець», а обов’язково «Ти – молодець, тому що…».
Заповідь шоста. Якщо ж дитина робить якусь невірну дію, скоює помилку, то вкажіть їй на цю помилку. Відразу дайте оцінку вчинку і зробіть паузу, щоб дитина усвідомила почуте.
Заповідь сьома. Оцінюйте вчинок, а не особу – адже це не одне і те ж. «Ти – поганий!» (оцінка особи) звучить дуже часто замість правильного «Ти поступив погано!» (оцінка вчинку). Важливе доповнення: ваше зауваження з приводу помилки або вчинку повинне бути коротким і визначеним.
Заповідь восьма. Дайте дитині відчути, що ви співчуваєте їй, вірите в неї, хорошої думки про неї, не дивлячись на її помилку. Для цього посміхніться їй або торкніться до неї. Дайте зрозуміти, що коли ця неприємна розмова буде закінчена, то інцидент буде вичерпаним.
Заповідь дев’ята. Виховання – це послідовність цілей. Допоможіть дитині будувати систему перспективних цілей – від дальньої до середньої і від неї до сьогоднішньої.
Заповідь десята. Вихователь повинен бути твердим, але добрим. Ні абсолютна твердість в що б те ні стало, ні така ж безмежна доброта не годяться як єдиний основоположний принцип виховання. Все добре свого часу, і треба уміти застосовувати різні методи відповідно до конкретної ситуації. Тоді виховання буде ще і своєчасним.

РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ 
• Головне - абсолютне прийняття дитини з усіма її перевагами і недоліками. Це запорука взаєморозуміння в сім'ї.
• Забезпечте своїй дитині дотримання оптимального для цього віку режиму дня і зручне робоче місце.
• Постарайтеся зрозуміти, з якими труднощами стикається дитина при переході з початкової школи в основну.
• Надихайте дитину на розповідь про свої шкільні справи.
• Регулярно розмовляйте з учителями Вашої дитини про її успішність, поведінку та взаємини з іншими дітьми.
• Допомагайте дитині робити домашнє завдання, але не робіть їх самі.
• Допоможіть дитині відчути інтерес до того, що викладають у школі.
• Ніколи не приймайте рішення поодинці. Коли батько і мати суперечать один одному – дитина не буде слухати жодного.
• Що стосується подарунків – ніякої надмірності. Ми розучилися відмовляти дітям. Відмова приносить більше користі, тому що навчає розрізняти необхідне від надмірності.
• Особливо значні зусилля прикладайте для того, щоб підтримати спокійну та стабільну атмосферу в домі, коли у шкільному житті відбуваються зміни.
• Об’єднуйтесь зі своїми близькими. Сім’я – це приватна республіка. Все повинно відбуватися разом: миття посуду, покупки, прибирання, вибір розваг, маршрути поїздок.
• У всьому дійте власним прикладом. Вимагати від дитини можна тільки те, що робиш сам.
• Радійте досягненням своєї дитини разом з нею. Не дозволяйте собі порівнювати його з іншими дітьми. Давайте оцінку вчинкам дитини, а не йому самому.

Поради учням 

Уява покращує пам’ять, або як запам’ятати найбільше…

Усе, що хочете пам’ятати, — уявляйте! (Не уявляю — не пам’ятаю.)

Майте на увазі: усе, що побачили, відчули, почули, уже запам’яталось.

Легко пригадується тільки те, що уявили.

Не думайте словами — думайте образами.

Не завчайте, а уявляйте що-небудь цікаве, що допоможе пригадати потрібну інформацію.
Адреса и телефоны
Юридична адреса: 91004, м. Луганськ, квартал Гостра Могила , буд. 158/4. Телефони: (0642)42-75-76 - директор, заступники директора, приймальня; (0642)42-87-32 – бухгалтерія. Електронна адреса: shko29@yandex.ru
Поиск
Календарь
«  Апрель 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архив записей

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтов - uCoz